neděle 18. května 2014

10.5. Planá



Mamka s Daimonem se zůčastnili soutěí parkur 60 cm a 70 cm

V prvním parkuru si vedli dobře, zajeli hezký parkur, ale bohužel získali 5 trestných bodů a skončili na 11. místě z 15.

V parkuru do 70cm už jim štěstí tolik nepřálo a parkur kvůli třetí neposlušnosti nedokončili.



Šárka a Forester se účastnili soutěží se stupňovanou obtížností do 90 cm a do 100 cm.

V prvním parkuru do 90 cm nasbírali 30 z 36 bodů a obsadili 13. místo z 15.

V parkuru do 100 cm nasbírali 28 bodů z 36 a obsadili 10. místo z 11.


Fotky jsou převzaté od autorů uvedených níže.
 Doufám, že jsem na nikoho nezapomněla a všem moc děkujeme.

Autoři fotek:
Lucie Sikorová  http://luciesikorova.cz/
Michaela Reitingerová   http://mismas00.rajce.idnes.cz/ 

4 komentáře:

  1. Planá bylo první místo, kde jsem poznal chov koní. Už si nepamatuju přesně, který to byl ročník, asi to bylo dříve, protože už se o něj chvíli zabývám a chodím pravidelně do stájí u Chrudimi. :) Ale koňácké akce a společnost mě od té doby strašně zaujalo a moc rád se věnuji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to jsem si vždycky už od dětství chtěla vyzkoušet - parkour sleduji zatím bohužel jen v televizních vysíláních, která tedy buďme upřímní nejsou úplně častá. Mám hlavně velkou radost z toho, že se mi přes známého podařilo domluvit jízd na koních :-) Teď už jen nakoupit nějaké správné vybavení (oblečení a boty), což díky slevovým kuponům nevyjde draze ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, už se moc těším, až zase pojedu navštívit mou sestru na Moravu, protože má několik svých koní. Já žiju v Praze, takže se do kontaktu s přírodou zas tak často nedostávám a tak za ní jezdím moc ráda. Sestra je také ráda, když přijedu, protože mě baví i takové věci, jako kydat hnůj a tak podobně! :D Teď jsem si pořídila nové outdoorové kalhoty, tak s nimi můžu pořádně lítat venku! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Koně jsou skvělá zvířata, a tak jsem se už před lety rozhodla si zařídit malou farmu na samotě. Mám dva koně, ovce, kozy a slepice, pro které jsem nedávno koupila nový dřevěný zateplený kurník pro slepice. Zateplený kurník zajišťuje, že slepice nebudou mít problémy s chladem a budou v pohodlí snášet vejce.

    OdpovědětVymazat