pondělí 8. srpna 2011

Drezura s A+L Planá - Slapy u Tábora



Odměnou za týden ježdění s Alčou mi byly závody ve Slapech u Tábora, kam mi Alča půjčila na drezuru Orbitala.
Úlohu Z1 jsem jeli vcelku bez problémů, i s cizím koněm (který se nedopatřením octl a hned zas vyskočil) v obdélníků, kdybych nezapomněla na konci na malý kruh. A protože počasí bylo opravdu psí, pozdrav nikdy nebyl rovný a na středu ale "tak někde uprostřed" a zadkem proti dešti.
Poznámka rozhodčích z protokolu: kroutí se
Moje odpověď: leje jako z konve
Celkové hodnocení: 59,1 %
Alča měla se Sonador také jeden omyl a 56,5 %
Úlohu L8 jsme vzali všichni vážně.
Dala jsem pozor při pozdravu, bohužel na konci úlohy opět přidalo a opět jsem se zavrtěli... přesto jsme dostali 60,44 % a byli jsme velmi! spokojeni.
Alča dostala 58, 24% za "divoké" cvaly :)

Podotýkám, že prvních šest míst obsadili jezdci "piafáci" - my ostatí se usmisťujeme až za nimi ;)
Více fotografií: > Fotogalerie <

Děkuji za dopravu a zapůjčení koně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat